EUROSOL

Aditiv za dizel

Večnamenski aditiv za dizelsko gorivo vzdržuje delovanje dizelskega motorja na visoki ravni in podaljšuje življenjsko dobo vitalnih delov motorja.

Aditiv za dizel Eurosol
blue-before

Problemi z dizelskim gorivom v rezervoarju

Nezaželeno onesnaženje v dizelskem gorivu se pojavi bodisi zaradi mešanja goriv iz različnih virov bodisi zaradi ostankov goriva v cisternah za transport in shranjevanje.

Zaradi nečistoč v gorivu bo vžig motorja težji ali nemogoč, motor bo deloval neodzivno in proizvedel premalo moči v razmerju s porabo goriva. Za voznika to pomeni močnejši pritisk na stopalko za plin, precejšnjo porabo goriva, izdatne emisije in višje stroške.

Voda

Voda je najpogostejša nezaželena spojina v dizelskem gorivu. V sistemu deluje kot goba, ki nase veže umazanijo.

  • Povzroča rjo in korozijo ter s tem veča obrabo sistema za dovod goriva.
  • Pri 0 °C voda v rezervoarju zmrzuje in otežuje zagon motorja.

Umazanija

Umazanijo v rezervoar goriva vnesemo vsakič, ko točimo gorivo in tako omogočimo, da se nabira po celotnem sistemu.

  • Poveča obrabo črpalke in brizgalnikov (injektorjev) goriva.
  • Slabo vpliva na razpršitev goriva v cilindru.
  • Mikroorganizmi povzročajo nastanek sluzi, ki maši filter goriva.

Parafin

Ob nizkih temperaturah se iz goriva začne izločati parafin.

  • Gorivo se zgosti in postane motne barve.
  • Parafinski vosek zamaši filter goriva.

Kako Eurosol izboljša kakovost dizelskega goriva?

Eurosol trajno očisti komponente, pri tem pa ni agresiven do materialov, kar je prednost v primerjavi s konkurenčnimi izdelki.

Z odstranitvijo nečistoč iz goriva in iz komponent za njegov vbrizg bo izgorevanje popolnejše.

Izboljšuje motorne sposobnosti pri hladnem vžigu dizelskega motorja.

Preprečuje obrabo komponent v sistemu za dovod in vbrizg goriva.

Izboljšanje kakovosti goriva je v skladu z DIN EN 590 in RME, pa tudi s predpisanimi mejnimi vrednostmi izpušnih plinov v členih 47a in 47b nemškega Zakona o registraciji vozil.

blue-after

Odpravlja težave z vodo

  • Veže prosto vodo in kondenz z gorivom.
  • Preprečuje zmrzovanje vode.
  • Preprečuje nastanek rje in korozije na sistemu za dovod goriva.

Čisti sistem

  • Razgrajuje ostanke goriva in manjše delce umazanije.
  • Trajno očisti celoten sistem za dovod goriva – od rezervoarja do cilindra.
  • Zavira razvoj mikroorganizmov.

Preprečuje izločanje parafina

  • Izločanje parafina iz goriva se prestavi na bistveno nižjo temperaturo.
  • Preprečuje mašenje filtra goriva s parafinskim voskom.

Slabše izgorevanje dizelskega goriva

Popolno izgorevanje je odvisno od kakovosti goriva, optimalne količine vbrizganega goriva in vzorca razpršitve goriva v valj.

Nepopolno izgorevanje goriva, poleg večje porabe, povzroča drastičen porast izpustov neizgorelih ogljikovodikov, CO2, NOx , trdih delcev in drugih snovi, ki še dodatno obremenijo izpušni sistem: ventil EGR, filter trdnih delcev (DPF/FAP) in katalizator.

motor-pred

KAKOVOST GORIVA

Večina dizelskih goriv je zaradi ekonomskih vzrokov proizvedenih na način, da dosežejo minimalne zahteve standarda (EN 590, SIST EN 590). To vseeno ne pomeni, da bo gorivo doseglo optimalen izkoristek.

  • Nizko cetansko število zmanjšuje učinkovitost izgorevanja.
  • Današnje dizelsko gorivo vsebuje manj žvepla in s tem povzroča slabšo mazljivost.
  • Neizgorelo gorivo razmasti stene valja in redči motorno olje v posodi pogonske gredi.

VBRIZG GORIVA

Ključni trenutek, v katerem kakovost goriva ter čistost brizgalnikov in cilindrov prideta do izraza, je razpršitev goriva v cilinder.

  • Nečistoče v brizgalnikih popačijo vzorec razpršitve goriva v valju.
  • Nepravilna razpršitev goriva v valju je vzrok za nepopolno izgorevanje.
  • Smolnate obloge v brizgalnikih vodijo v njihovo zamašitev in odpoved motorja.

SAJE IN SMOLNATE ZLEPITVE

Zaradi okoljevarstvenih ukrepov so moderni dizelski motorji pridušeni in se zato saje izdatno kopičijo v sistemu.

  • Nabiranje saj na batu in zgornjem delu cilindra vpliva na pravilno razpršitev goriva.
  • Saje na sedežih ventilov preprečujejo, da bi se ti popolnoma zaprli.
motor-potem

Eurosol za popolno izgorevanje

Eurosol DIZEL, aditiv za dizelsko gorivo, z verižnimi učinki, ki se začnejo že v rezervoarju, nadaljujejo v cilindru in končajo v izpušnem sistemu, dosega optimalno izgorevanje goriva, izboljšuje delovanje motorja in odpravlja nemalo težav.

Motor bo proizvajal več energije in manj škodljivih emisij ob enaki količini goriva.

Poraba goriva bo manjša za do 7% (podatek proizvajalca).

Izboljšan tek bo povzročal manj hrupa dizelskega motorja.

Boljše izgorevanje manjša količino izpuha črnega dima.

Boljša eksplozivnost goriva

  • Višje število cetanov poveča eksplozivnost goriva.
  • Očiščeni brizgalniki bodo optimalno odmerjali gorivo in skrbeli za pravilno razpršitev goriva v cilindru.
  • Manj škodljivih izpustov neizgorelega goriva.

Čisti komponente

  • Razgrajuje nakopičeno smolo na koncu brizgalnika in notranje zlepke.
  • Razgrajuje saje in zlepke na batu in steni cilindra.
  • Razgrajuje nakopičene saje na izpušnih ventilih in sedežih.

Mazalne sposobnosti

  • Podmazuje in ščiti celoten dizelski vbrizgalni sistem in zgornji del cilindra.
  • Nadomešča mazanje pri uporabi dizelskega goriva z manj žvepla.

Pepel, težava izpušnega sistema.

V kanalih in filtru trdnih delcev se nabirajo saje in pepel. Slednji nastane zaradi izgorevanja dodatkov ali umazanije v gorivu. Za razliko od saj se pepel ne sežge z obnovitvijo, zato se ta nalaga v filtru trdnih delcev in ga s sčasoma zamaši.

Povratni vod izpušnih plinov

Delež vračanja izpušnih plinov v ponovno izgorevanje preko ventila EGR je pri dizelskih motorjih do 50 %, kar motor izdatno obremenjuje s sajami.

  • Saje iz izpuha manjšajo učinkovitost izgorevanja.
  • Vsrkane saje v cilindru nižajo življenjsko dobo motornega olja.
  • Saje se nalagajo v sesalnem zbiralniku in ventilu EGR, ki se zato pogosto kvari.

Filter trdnih delcev

Je zadnji najbolj obremenjen in za okvare dovzeten del v izpušnem sistemu. Količina saj in pepela, ki se v njem nabira, je odvisna od učinkovitosti celotnega sistema.

  • Pepel, nastal z izgorevanjem umazanije in dodatkov, se ne odstrani z obnovitvijo.
  • Zmanjšan pretok dimnih plinov skozi filter manjša moč motorja.

Izpusti škodljivih emisij

Trdni delci (DPM) dokazano predstavljajo veliko tveganje za človekovo zdravje, višajo namreč možnosti za pojav pljučnih bolezni, raka ter poškodb kardiovaskularnega in živčnega sistema.

  • Nepravilno delovanje filtra trdnih delcev povečuje izpust delcev DMP v ozračje.
  • Napake na ventilu EGR povečujejo dimljenje motorja in izpuste emisij.

Eurosol poskrbi za čistejši izpuh.

Kako kakovostno je izgorevanje goriva, se vidi v življenjski dobi komponent izpušnega sistema. Aditiv Eurosol DIZEL poleg učinkovitega izgorevanje goriva, zaradi katerega bo manj saj in pepela v izpušnem sistemu, učinkuje tudi na komponente izpušnega sistema ter razgradi saje in pepel.

Ventil EGR

  • Čisti saje v ventilu EGR in tako daljša njegovo življenjsko dobo.
  • Čisti saje v povratnih vodih za izpušne pline in sesalnem zbiralniku.
  • V recikliranih izpušnih plinih je manjša količina saj, zato je izgorevanje boljše in motorno olje drži dlje.

Filter DFP

  • Pomaga pri regeneraciji filtra DFP.
  • Saje in pepel v filtru razgradi na manjše delce ter skrbi za boljšo prehodnost filtra.

Čistejši izpuh

  • Takojšne zmanjšanje saj črnega dima v izpuhu.

Enostavna uporaba

Aditiv za gorivo Eurosol DIZEL dodamo v rezervoar med vsakim servisnim intervalom.

Uporaba je primerna za vse dizelske motorje.

Vsebina 400-mililitrske pločevinke zadostuje za 150 litrov goriva.

  • Pri starejših vozilih je priporočljiva uporaba ene pločevinke, pri sodobnih dizelskih motorjih pa treh pločevink med vsakim servisnim intervalom.
  • Eurosol DIZEL SISTEM

    0 out of 5

    Aditiv za izboljšanje kakovosti dizelskega goriva zagotavlja popolnejše izgorevanje z manjšo porabo in manj škodljivimi emisijami. Zaščiti in trajno očisti komponente v celotnem sistemu – od rezervoarja do izpušnega…

    28,50
V košarico ste dodali proizvod: